SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
Модератор: lutz
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
Старший помощник на немецкий балкер 2000 г. построен в Японии ДВТ 23677 Гл. двигатель Акасака 5295 кВт , 4 крана по 30 т Экипаж смешанный, рядовые филиппинцы. район работы - не ограничен контракт - 2-4 месяца. оклад - 5000 Евро СРОЧНО на 11-12 декабря Требования: английский, опыт работы в должности на подобных судах. sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
ПОВАР-МАТРОС на Сухогруз 2000 г.п., ДВ 4000 , длина 90 м., экипаж смешанный. район работы - не ограничен контракт - 5 месяцев оклад - 1577 $ на 23 января Требования: Диплом повара + матроса (АВ), хороший английский, опыт работы в должности. seafactor.cv@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
MASTERfor WORKBOAT CUM SUPPLY VESSEL2009 y.b.operating in Yanbu Oilfields at KSA for survey & drilling operationscrew Total 27 including Indonesian & Indians4 months340 $sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
Старший механикна немецкий сухогруз-контейнер (фидер) постр. 1998 г. в КитаеДедвейт 5200, длина 101 мЭкипаж: капитан и стармех наши, остальные филиппинцы.В машине два механика и один мотористГл. двигатель MAK 9 M 32, 4-х тактный, 3960 кВт.район работы - Западная Европа, Средиземкаконтракт - 4 месяцаоклад - 4700-4800 Еврона начало февраляТребования: хороший английский, возраст до 55 лет. Старший механикна немецкий сухогруз постр. 1998 г.Дедвейт 8730, флаг Антигуа и БарбудаЭкипаж смешанный.Гл. двигатель Wartzila 3647 kwрайон работы - не ограниченконтракт - 4 месяцаоклад - 4800 Еврона начало февраляТребования: хороший английский, возраст до 55 лет. Старший помощник, 2й помощникна оффшор под АРАМКО на АХТС ДП1 - в ДП не работаетдля ст.помощника сдавать экзаменконтракт 2/2 месяцаChief Mate – Basic Salary – USD 250/- p.d + USD 150/- p.d KSA Allowance = $ 400 per day2nd Mate – Basic Salary – USD 160/- p.d + USD 50/- p.d KSA Allowance = $ 210 per dayсрочно!--------------------------sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
Accommodations Maintenance Manager (2nd Engineer)Salary: $8700/monthContract: 4 months ON – 2 months OFFReports to: Staff Chief Engineer/Hotel DirectorDirect Reports: Joiners, PlumbersPOSITION SUMMARY:Скрытый текстThe Accommodation Maintenance Manager is responsible for the planning and execution of maintenance/repairs of the Hotel beverage Department’s equipment and machinery. These responsibilities should be carried out in coordination with the shipboard maintenance team as per the recommendation/suggestions of the Shipboard and shoreside Accommodations Maintenance team.The Accommodation Maintenance Manager cooperates with the Hotel Director and the Department Heads in order to achieve optimal results that sustain the brand’s position as the highest-rated premium cruise line. This position works under the supervision of Chief Engineer, Hotel Director, and Staff Chief Engineer.Employees may be required to perForm any other job-related duties assigned by their supervisor or management. All duties and responsibilities are to be perFormed in accordance with the Company’s Safety, Quality and Environmental standards.QUALIFICATIONS:Marine Engineering degree or three to five years experience in a hotel maintenance management position in a large hospitality hotel/resort environment or a minimum of five years cruise ship technical operations experience;Extensive knowledge of maintenance processes and environmental standards regarding public health;Ability to read and interpret drawings, Documentation, instructions or specifications including modifications and enhancements;Knowledge of principles and processes for providing customer and personal service including needs assessment, problem resolution and achievement of quality service standards;Working knowledge of computers, Internet access, and the ability to navigate within a variety of software packages such as Excel, Word, or related programs.================sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
AC Engineer BASIC FUNCTION Maintain the airconditioning plant, refrigeration, ventilation, heating, ice productionand all related machinery in good working order Must haveHVAC/Refrigeration or Engineering Education and a minimum of 5 yearsexperience in HVAC and Refrigeration Systems onboard Cruise Ships. Must have practical knowledge of air conditioning/refrigeration equipment operation. Previous experience maintaining air conditioning/refrigeration equipment onboard ships or ashore. Must hold a U.S. EPA Technician Certificate on freon maintenance and must have completed the respective training. Completed Advanced Fire Fighting Training. duration: 4 months on / 2 months off salary: 8200 usd sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
DPO with Full DP and Master ticket. work on AHTS in Angola. Day rate - $430. 8 weeks on/off. BP charter. Start is in the next 2 weeks. urgent sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
тарший механик на немецкий контейнеровоз постройки 1996 г. в Германии ДВТ 12950, длина 139 м, два крана по 45 тонн Экипаж: комсостав смешанный (европейцы, наши и филиппинцы) + рядовые филиппинцы В машине: стармех, 2-й механик, моторист, фиттер и кадет. Гл. двигатель МАК 8М601C, 5000 кВт, 428 об., 4-х тактный Есть ВРШ, скорость 18 узлов район работы - Сингапур-Малайзия-Новая Гвинея- возможны заходы в Австралию контракт - 2 мес. или 5 мес. оклад - 6500 дол., возможен торг на 29 января Требования: хороший английский, опыт работы стармехом, опыт с двигателями МАК. sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
2й механик с визой США на немецкий Балкер 2002 г.п. GRT 22072 DWT 33673 ME Sulzer 6RTAA48T-B / 7.650 kw Краны : 4 x 30 mt SWL at 26 m radius Вспомогательные: 3 x Yanmar 6N21-DV each 615 kw В машине: Старший, 2й, 3й механики, ойлер, фиттер, электромеханик. район работы - не ограничен контракт - 5 месяцев оклад - 4500 Евро на начало февраля Требования: хороший английский, опыт работы 2м механиком, опыт на похожих двигателях, английский. sea.factor@gmail.com
SEA FACTOR / OPEN VACANCIES
- Капитаны и Старшие механикина АХТСдля работы в Нигерии.контракт 2/2 мес.оклад от 400 долларовопыт от 4х контрактов на АХТС. - Старший механикна немецкий контейнеровоз постройки 1996 г. в ГерманииДВТ 13000, длина 140 м, два крана по 40 тонн, 700 ящиковЭкипаж: комсостав смешанный (европейцы, наши и филиппинцы) + рядовые филиппинцыВ машине только два механика и мотористы, нет ни вахтенных механиков, ни электромеханика или электрика!Гл. двигатель МАК 8М601C, 8500 л.с.район работы - не ограниченконтракт - 4-5 месяцев.оклад - 6,750 долларов31 января в СингапуреТребования: опыт работы стармехом на похожих контейнеровозах.====================sea.factor@gmail.com